25 Ocak 2015 Pazar

mutlu son!

Uyku egitimi

1. HAFTA

Mutlu son..

Saat 21:45 ve evet Inci Zeynep misil misil uyuyor. Ben ise nasil vakit gecirecegimi bilmiyorum. Bosluga dustum sanirim. Uzun suredir Inci Zeynep uyudugu anda bende yatiyordum. Kendi basima gecirdigim vakit o kadar azdi ki bir kitap okumak ya da bos bos dusunmek, hayal kurmak bile benim icin cok buyuk bir lukstu. Son bir haftadir Inci Zeynep'te ben de o kadar mutlu ve huzurluyduk ki; o da ben de ne yapmamiz gerektiginin farkindaydik. Gereksiz aglamadi beni yipratmadi. Hafta sonu onu is yerime goturdum orada bile benimle cok uyumluydu. Yanimda oturdu. Resim yapti. Kendi kendine oyun kurdu oynadi. Ben bu degisimi uyku duzenine bagliyorum biraz da. Uyku duzeni demek hayat duzeni demek aslinda. Erken yattigi icin, uyurken kendini yipratmadigi icin sabahlari cok daha mutlu ve huzurlu uyaniyor minik bebegim. 

Bu haftasonu cok huzurluydum. Cok daha dingindim. Ve haftaya cok daha iyi basliyorum diyebilirim❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder